Vi finder boliger overalt i Europa.

Alle opgaver er forskellige, og vi løser opgaverne individuelt med udgangspunkt i kundens behov.
De opgaver, som vi typisk tilbyder at hjælpe vores kunder med, er følgende:

1) Valg af destination
Sparring om valg af destination. På baggrund af erfaringer fra samarbejde med mange andre fonde, forbund og foreninger, kan vi hjælpe jer med at finde den destination og type af feriebolig, som vil passe godt til jeres behov. Har I allerede lagt jeg fast på en destination springes dette trin naturligvis over.

2) Ferieboligen
Konkretisering af den ønskede feriebolig. Boligens størrelse, udformning (antal soverum mv.), ønsket beliggenhed, tilknyttede faciliteter osv. fastlægges. 

3) Kontakt til ejendomsmæglere
Vi kontakter mæglere på destinationen og sender kunden eksempler på mulige boliger

4) Besigtigelsestur
I samarbejde med kunden identificeres 10 – 12 boliger på destinationen, og vi planlægger en besigtigelsestur, hvor vi sørger for alle aftaler med mæglere mv. En tur er normalt ca. 2 dage hvor vi naturligvis også deltager i alle besigtigelserne, og står for kontakt til mæglere mv.

5) Valg at bolig og forhandling af pris
Kunden udvælger herefter en bolig, som der arbejdes videre med. Vi rådgiver og hjælper også gerne med prisforhandlinger.

6) Kontakt til advokat
Vi formidler kontakt til en dansk- eller engelsktalende advokat med kendskab til berigtigelse af bolighandel på destinationen.    

7) Indretning af bolig
Ønsker I selv at indrette boligen er det fint. Vi hjælper dog også gerne med denne del. Med indretning mener vi ikke kun møbler, lamper, køkkenudstyr mv. Vi sørger også for tilmelding af el, gas, vand, varme mv. Installation at internet og TV. Kopiering af nøgler. Fotografering af den færdige lejlighed. Kort sagt en fuldstændig indrettet feriebolig, hvor der er sæbe i sæbedispenserne, internettet fungerer, TV-et er indstillet mv. I får også fotos af boligen samt en beskrivelse til jeres bookingsystem. Vi har ingen fast møbelpakke, men indretter alle boliger individuelt med udgangspunkt i kundens ønsker. Hvis vi står for indretningen, så behøver du som kunde ikke at bekymre dig om noget eller foretage dig noget på destinationen i relation til indretning og opstart af ferieboligen. 

8) Kontakt til firma, der kan hjælpe med opsyn, viceværtopgaver og rengøring.
Vi formidler kontakt til et pålideligt firma, som kan stå for opsyn og rengøring af boligen. Det sikrer, at I altid har en lokal kontaktperson, som kan hjælpe gæsterne på destinationen med de ting, der måtte opstå.

Pris:
Hver opgave er unik, og omfanget varierer. Derfor kan vi ikke give en fast pris. Kontakt os, og fortæl om jeres ønsker, så finder vi en løsning og en pris.